Reklamácie a vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru v lehote 14 dní.

Potrebujete tovar vrátiť? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia a to bez udania dôvodu. Vrátiť môžete ako celú objednávku, tak i len jej časť.

Postup:

  1. Vyplňte Formulár pre odstúpenie od zmluvy a zašlite nám ho na emailovú adresu info@stylovyspunt.sk, alebo ho vložte do zásielky s vráteným tovarom a ten zašlite na adresu: Super-duper s.r.o., Žďárskeho 2449, Hostivice, 25301, Česká Republika.
  2. Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
  3. Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali. Pri nedodržaní tejto podmienky si môžeme jednostranne započítať náhradu vzniknutej škody voči vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny.
  4. Po obdržaní tovaru vám budú zaslané peňažné prostriedky za tovar a za najlacnejší spôsob dopravy, ktorý poskytujeme, bez ohľadu na to, akým spôsobom sme vám tovar doručili. V prípade, že vraciate iba časť tovaru a časť si ponechávate, platba za dopravu sa nevracia. Peňažné prostriedky zašleme najneskôr do 14 dní.

 

Výmena tovaru v lehote 14 dní.

Nesadla vám veľkosť, alebo chcete tovar vymeniť za iný? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia zásielky.

Postup:

  1. Vyplňte Formulár pre výmenu tovaru a spolu s tovarom, ktorý chcete vymeniť nám ho zašlite na adresu: Super-duper s.r.o., Žďárskeho 2449, Hostivice, 25301, Česká Republika.
  2. Tovar je potrebné zaslať najneskôr do 14 dní od obdržania zásielky. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
  3. Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali.
  4. Po obdržaní tovaru vám ZADARMO pošleme iný kus podľa vašej špecifikácie vo vyplnenom formulári. V prípade cenového rozdielu medzi pôvodným tovarom a novým tovarom vám rozdiel vrátime, prípadne rozdiel doplatíte.
  5. Pri opakovanej výmene v lehote 14 dní zadarmo zasielame tovar len u prvej výmeny. Pri každej ďalšej výmeny vám bude naúčtovaná doprava podľa nášho cenníka.

 

Reklamácia tovaru.

Vyskytla se na tovare vada? Môžete ho reklamovať. 

Postup:

  1. Vyplňte Formulár pre uplatnenie reklamácie a spolu s tovarom, který reklamujete, nám ho zašlite na adresu: Zásielkovňa.sk, ID 991 57 251 - stylovyspunt.sk, Muchovo námestie 3624/8, 851 01 Bratislava.
  2. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
  3. O výsledku reklamácie rozhodneme bezodkladne po prijatí tovaru a budeme vás informovať emailom.
  4. Pri oprávnenej reklamácii sa s vami dohodneme na spôsobe riešenia - výmenou, opravou, alebo vrátením peňazí.
  5. Reklamačný poriadok je k dispozícii na stiahnutie tu.